Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.03.2010 17:07 - Произношение
Автор: turski Категория: Други   
Прочетен: 2119 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 09.10.2010 20:57


Първо се нагледайте на клипчето. После само го слушайте и следете текста. Това е стихотворение на покойния Джем Караджа с негово лично изпълнение.


Hep Kahır

Dur! bırak kaynasın kahvenin suyu,
Bana İstanbul"u anlat nasıldı?
Bana boğazı anlat nasıldı?
Haziran titreyişlerle kaзak yağmurlar ardı
Yıkanmış, kurunur muydu yine o yedi tepe
Ana şefkati gibi sıcak bir gьneşle

İnsanlar gьlьyordu de
Trende, vapurda, otobьste,
Yalan da olsa hoşuma gidiyor, sцyle.
Hep kahır, hep kahır, hep kahır
Bıktım be...

Dur! bırak, kalsın, aзma televizyonu
Bana İstanbul"u anlat nasıldı?
Şehirlerin şehrini anlat nasıldı?
Beyoğlu sırtlarından yasak gцzlerimle bakıp
Kцprьler, sarayburnu, minareler ve Haliз"e
Diyiverdin mi bir merhaba, gizlice

İnsanlar gьlьyordu de
Trende, vapurda, otobьste
Yalan da olsa hoşuma gidiyor, sцyle.
Hep kahır, hep kahır, hep kahır
Bıktım be...

Dur! bırak, kımıldama, kal biraz цylece n"olur
Kokun İstanbul gibidir, gцzlerin İstanbul gecesi
Şimdi gel sarıl, sarıl bana kınalım
Gцkkubbenin altında orda da beraber
Зok şьkьr diyerek yeniden başlamanın hayali
Hasretinin зцlьnde sanki bir pınar gibi

İnsanlar gьlьyordu de
Trende, vapurda, otobьste
Yalan da olsa hoşuma gidiyor, sцyle.
Hep kahır, hep kahır, hep kahır
Bıktım be...

Cem Karaca






Тагове:   упражнение,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: turski
Категория: Други
Прочетен: 180841
Постинги: 12
Коментари: 10
Гласове: 37
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930